Využíváme cookies, abychom vám mohli poskytnout lepší prožitek z nakupování.

Nevíte si rady? Ozvěte se

Ludmila Janečková
Plechové dozy KERASEK
info(a)kerasek.cz

Akce a slevy

cena 90,00 Kč
skladem
cena 299,00 Kč
skladem
cena 133,00 Kč
skladem

NOVINKY

arr3NOVINKY*24.5.2018 Dne 25.5.2018 vstoupí v platnost nové nařízení EU 2016/679 - Obecné nařízení o ochraně... arr3Co plánujeme?Již brzy rozšířím nabídku tvarů a velikostí plechových dóz s potisky plemen psů, fríského koně,...

 

 

 

 


» Reklamace
Reklamace / vrácení zboží

REKLAMACE

Dorazil vám poškozený balík?

Při přebírání zásilky si pečlivě zkontrolujte její obal a pokud možno stav zboží. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud zásilka na první pohled vypadá v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci řešit okamžitě a problém nahlásit také na náš e-mail info@kerasek.cz nebo telefonicky na číslo 775 308 481.

  • reklamaci poškozené zásilky zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozené zboží, včetně obalu)
  • do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky
  • popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození

 

Obdrželi jste nekompletní zásilku nebo jiné zboží?

Jestliže vám v zásilce některé zboží chybí, obraťte se na nás telefonicky na číslo 775 308 481 nebo mailem info@kerasek.cz a my se budeme snažit chybu co nejdříve napravit. 

V hektickém předvánočním období se může stát, že zaměníme některý z výrobků nebo výrobek je sice v pořádku, ale plemeno psa je úplně jiné. Opět platí rada, abyste nás co nejdříve kontaktovali telefonicky na číslo 775 308 481 nebo mailem info@kerasek.cz. Pokud si budete chtít omylem zaslaný výrobek ponechat, zašleme vám na naše náklady ten správný. Nebo nám jej můžete vrátit dobře zabalený a my obratem zašleme ten správný. Náklady spojené s vrácením tohoto zboží uhradíme bezhotovostním převodem na váš účet.

 

A jak řešit vady zboží?

Zakoupili jste zboží, u kterého se po nějaké době projevila vada? V tomto případě prosíme nafotit vadný výrobek, fotku poslat e-mailem na info@kerasek.cz i s popisem závady, s číslem daňového dokladu (faktury), popř. číslem objednávky či datem nákupu.

Je také možné vadné zboží pečlivě zabalit a s průvodním dopisem s popisem závady zaslat na naši adresu: Ludmila Janečková, Zamašská 77, 277 38 Mělnické Vtelno. Zásilky nezasílejte na dobírku, nebudou převzaty.

Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon. Pokud bude reklamované zboží posouzeno jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nevyhovující zboží zakoupené prostřednictvím internetu můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.

Ve 14denní lhůtě nám prosím zašlete e-mailem nebo poštou informaci o odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. K výrobku přiložte požadavek na odstoupení od kupní smlouvy, číslo daňového dokladu či jehokopii a číslo vašeho bankovního účtu. Přiložené dokumenty usnadní identifikaci výrobku a pomohou k rychlému vyřízení vašeho požadavku.

Zboží co nejdříve (nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy) zašlete zpět nebo předejte osobně na naší adrese: Ludmila Janečková, Zamašská 77, 277 38 Mělnické Vtelno.

Zboží nezasílejte zpět na dobírku, zásilka bude odmítnuta.

 

NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY

Upozorňujeme zákazníky, kteří si objednají zboží na dobírku a pak si balíček bez udání důvodu nevyzvednou, že hrubě porušují obchodní podmínky tohoto e-shopu a zbytečně vynaložené poštovné a také balné po nich bude vymáháno. Tyto zákazníky vedeme v evidenci.