Aby se vám snadno nakupovalo, používáme na webu k personalizaci a analýze návštěvnosti cookies.

Nevíte si rady? Ozvěte se

Ludmila Janečková
Plechové dózy KERÁSEK
info(a)kerasek.cz

Akce a slevy

cena 115,00 Kč (4,95 EUR)
skladem
cena 125,00 Kč (5,38 EUR)
skladem
cena 115,00 Kč (4,95 EUR)
skladem

NOVINKY

arr3NOVINKY*21.10.2021 na e-shop naskladněny vánoční dózy. Kerásek spustil Affiliate program, těším se na... arr3Co plánujeme?♣ Přívěsky se psy a ostatními domácími mazlíky pro Vás zpracovávám do korálkových náhrdelníků....

 

 

 

 


Vratky, vrácené zásilky

Na seminářích pro e-shopaře nám říkali, že určité procento vrácených zásilek je běžnou záležitostí a že si na to musíme zvyknout a nesnažit se zákazníka vychovávat. Přesto mi to nedá a pár vět tomuto tématu věnuji.

vrácený balík

 

Pojďme se na to podívat a trochu porovnat

Je neskutečně velký rozdíl mezi e-shopem, který provozuje velká společnost ať už národní či mezinárodní, která má denně stovky objednávek, většinou nevyrábí vlastní zboží, může si dovolit reklamu v televizi, na každý krok při zpracování objednávky má jiného zaměstnance a i na poštovné má speciální nižší tarify. 

Oproti tomu můj mini e-shop, o který se staráme ve dvou a máme jen několik objednávek měsíčně ... Nemáme dózy nachystané, nevezmeme je někde z krabice z regálu, vždy je aktuálně připravujeme dle konkrétní objednávky. Je to kvůli velké variabilitě tvarů, velikostí a barev boxů, stejně tak plemen psů.

Dózy polepíme, přidáme dáreček s děkovací kartičkou, velmi pečlivě zabalíme, oštítkujeme a nakonec, protože bydlíme na vesnici, odvezeme balíček 15 -20 km do většího města, kde je Zásilkovna. Na Poštu tedy "jen" 8 km. Takový je náš osobní přístup. 

kočka devon rex

Občas se stane, že přijde objednávka pozdě večer a my ji ještě stihneme zpracovat, aby hned druhý den mohla odcestovat k zákazníkovi. A ona se pak někde 14 dní válí a zákazník ji i přes několik upomínek od dopravce, nebo od nás stejně nevyzvedne! Pokud něco chci a objednám si to, tak není důvod, abych změnil během 2 dnů názor! Nebo se mýlím? Pokud nemohu vyzvednout balík já, zařídí to rodina, kolega z práce, kamarád. Pro vratku musíme zase zajet X km, vybalit, účetně zlikvidovat. Jenom protože měl zákazník rozmarný den a objednal něco, co asi vůbec nechtěl? Ta naše péče a zpracování je vniveč a to opravdu zamrzí ... A dóza pak ve skladu čeká na svého nového zákazníka třeba i několik měsíců, protože právě kombinaci tyrkysového svačinového boxu a pekinéze zrovna nikdo nepotřebuje. 

box s pekinézem

V naprosté většině případů se tento nešvar týká objednávky zboží s úhradou na dobírku. Takže nejenže musíme zaplatit dopravu ze svého, ale navíc i to doběrečné. 

vrácená obálka

A to mne vede k tomu, že zákazníky platící předem zvýhodním. Taková nějaká slevička by se hodila, ne? Určitě něco vymyslím :o)

Pěkný den

Váš Kerásek, haf haf

maskote Kerásek